torsdag 20. november 2008

Hippeastrum rutilum

Eg har vore så heldig å få nokre smålaukar av denne hippeastrumen - gjennom hagagal sjølvsagt! Hippeastrum rutilum, eller kappamaryllis som den også blir kalt. Eg har fleire store planter nå, sjølv om eg har gitt bort nokre. Eg ventar veldig på blomst, men ser ikkje teikn til noko enda... Kanskje til neste år da? Den som ventar på noko godt, ventar ikkje forgjeves!

P.S. Nå som eg hadde skreve om desse luringane gjekk eg og kikka litt på dei, og gjett: den eine har knupp! Lovar å legge ut bilde så fort den sprett ut.

3 kommentarer:

solfrid sa...

Bilde, ja=D

Kjøpt meg en ny i dag. En 'Sydney'. På jakt etter nye sorter hele tiden.

hajal. sa...

Gratulerer !
Trur det vert minst eit år til min rutilum kjem i blomst, kansje eg var for lite flink med gjødselkanna i sommar ?
Ettersom eg har forstått - er den fyrst kommen i blomstringsdyktig alder er den ein av dei mest pålitelege av Hippeastrumane.

Berit sa...

Der var den, ja!
Nyttige opplysninger i artikkelen. Svalt og dvale etter blomstring, det blir litt "mot normalt"