fredag 6. november 2009

Hippe-handel i Førde

Har vore ein tur til Førde, og fekk teke ein liten tur innom plantasjen. Ikkje spesielt godt utvalg, men fekk da tak i
-Blushing Bride og
-Razzle Dazzle

Tidlegare i veka kjøpte eg ein Intokazi på Mega her på Eid. Moro å ha nokre blomstergleder å sjå fram til igjen.

Ellers er det travelt på jobb for tida, men eg håper det roar seg ned snart. Må også melde at eg i dag har vaska og rydda i eit kjøkkenskåp. Dette er såpass revolusjonerande at eg veit ikkje enda om det er positivt, eller eit utslag av noko meir alvorleg og underliggande. Eg tullar nå. Sjølvsagt er det positivt, og muligens eit lite signal om at det er håp for denne husmora fortsatt.......

Her er det spådd klarvær og sol, men kaldt, ei veke framover. Da får vi nyte dei siste solstrålane før sola dukkar ned bak fjellet for godt i slutten av månaden.

Eg har planlagt å lage indisk mat i helga, til ære for han far i huset på farsdagen. Skal kose meg med fersk ingefær, chili og haugar av kvitlauk, samt masse krydder!

Ha ei fin helg!

3 kommentarer:

Sigrid sa...

Hipper må man ha, ja :-)

orchis sa...

Sier som Sigrid, hipper må man ha - og så må man ha ingefær, chili, hvitløk og masse herlig krydder. Slikt gjør livet smakfullt! :)
Ha en flott helg.

Berit sa...

Ikke verst fangst det, vel?
Jeg inspiserte mine kjellerhipper i går kveld, og teller meg bakover om det ikke går an å ta opp noen til driving snart. Men det er formodentlig lurere å meske seg med kjøpehipper først!