torsdag 19. februar 2009

Blodbeger II

I går fekk eg blodbeger-frø frå New Dawn, og i dag vart dei sådd. Nå er eg spent på korleis dette går!

Ellers går livet sin gang. Eg har att nokre månader av spesialist-permisjonen min,og lurer på å jobbe fullt i mars og april og heller ta ut meir fri i mai og juni. Nokon som kan gjette kva eg skal da?

Eg har sådd meir Impatiens, nå har eg opplevd at tre-fire spirer skaut i været med lynets hastighet, medan resten av gjengen spirer i det snegletempoet eg ar vant med frå den kanten. Denne gongen lar eg dei berre stå der på kjøkkenet, delvis og laust innhylla i plast slik at det ikkje skal kome trekk på dei. Eg ser på dei fleire gonger om dagen da, men det teller vel ikkje som dilling?? Blodbegerpottene står også der, denne gongen prøver eg med lys OG varme frå første stund. Ny frøleverandør denne gongen, eg har eit visst håp.

Eg har så lyst på litt energisk veksing og frodighet nå! Så langt har det vore mest slappe spirer og spiredød... Æsj! Nokre luringar veks heldigvis: butikk-chilien er prikleklar. Piri-piri-plantene (Impecta) står i stampe. Eg trudde dei skulle oppføre seg omtrent som chili, men nei.

Uansett blir det ein hyggeleg kveld for ElinG og meg: vi skal til Stryn kulturhus og høyre på Magnar Aspaker. Det gleder eg meg til!

1 kommentar:

Berit sa...

Trege impatiens, det høres ut som en skikkelig sjølmotsigelse, hehe!
Hils til Magnar og andre kjente som måtte dukke opp!