søndag 18. januar 2009

Bloggprisar og staudesåing

Eg har fått bloggprisar av både ToneM og Orchis nyleg. TUSEN TAKK BEGGE TO!

Denne prisen fekk eg av ToneM, og den koselege bloggen hennar; Mitt lille rom, finn du HER.


"Reglane" som følger med denne prisen er desse:
1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte.

Nå er det slik at omlag alle bloggarar eg kjenner har fått prisen, derfor velger eg å la den gå vidare til alle gode bloggvenner som les dette!

Orchis ga meg denne prisen.


“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres”.
I og med at eg har fått denne prisen før, velger eg å ikkje plukke ut 8 nye denne gongen.

Hans blogg handlar om haging i Algarve i Portugal, og er veldig eksotisk og interessant, ikkje minst for oss nordbuarar. (Dessutan skriv du knakande godt Orchis, og har imponerande mykje plantekunnskap!) Du finn den HER.

Ellers har det vore ei fredeleg helg med middagsbesøk av besteforeldre i dag. Eg har sådd litt, og det gjorde godt... Er omtrent same følelsen som å sette pengar i banken: godt å vite at ein har hyggelege og morosame ting i vente, ei investering på en måte! (Kanskje det blir nokre skuffelsar og, men det treng vi ikkje bekymre oss over i januar, eller...?)Lista er som følger:

Arenaria montana
Asclepias incarnata
Astrantia major "Ruby wedding series"
Butomus umbellatus
Clematis recta
Delphinium "Blue fountains"
Papaver orientale "Carneum"
Tiarella polyphylla

Ønsker alle ei fin veke!

Ingen kommentarer: