torsdag 15. januar 2009

Meir frøbestilling (frå Estland)


Basilikum Basiilik SEVERNOE SIJANIE (Virmaline)
Mais F1 Slivochny Nektar
Nepe Mai Rõigas Üheaastane salatisibul Globa (Lauk)
Purre Porrulauk Karantanski
Salat Geizer
Eruca sativa Vill ruccola, trur eg... Põld-võõrkapsas (rukola laialehine)
Rødbeter Punapeet "Detroitskaja Kruglaja" ("Detroiti Ümmargune")
Allium nutans Longus lauk ''Lider''
Calendula officinalis Saialill harilik SOLNCE EGIPTA double red with black centre
Impatiens walleriana Sultan
-lemmalts Baby (segu)

Estlands "svar på Impecta" er Seemnemaailm.

7 kommentarer:

Snuffeldyret sa...

Oi oi, her skal de såes til den store gullmedaljen skjønner jeg!

Det er godt å se at andre og har store planer for sommeren.

Herdis sa...

Ja, planane er det ingen ting i vegen med...;-)

RandiF sa...

De hadde jammen mange artige calendulaer.....Men hold deg i skinnet, Randi!! :-D

solfrid sa...

Ah, der haver jeg ikke vært. Uff og uff ;o)

ToneM sa...

Hei Herdis.
Jeg er stadig innom bloggen din og setter stor pris på den! I kveld får du en Kreativ Bloggpris av meg.
Klem fra ToneM.

ToneM sa...

Her:

http://mittlillerom.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kreative-bloggere.html

Anonym sa...

Hei Cherie! En award til deg ligger i bloggen min. Lykke til med såinga.